vrijdag 7 oktober 2011

Wilga

Hoi Allemaal
Vandaag is mijn eerste bijdrage voor het blog.

Nu het weer zo vroeg donker is steken we weer vaker de kaarsen aan en daarom heb ik wat windlichtjes gemaakt



Ze zijn gemaakt van een papieren broodzakje met een glazen potje er.

In het donker ziet het er héél gezellig uit.



De afbeelding is ingekleurd met copic's. verder wat stickles,touw en lint.

De grote sneeuwvlok is een creatable(LR0125) de brad is van het kruitvat

Ik wens iedereen een gezellig sfeervol weekend toe.

Groetjes, Wilga

24 opmerkingen:

  1. Och helemaal leuk Wilga,

    Wat een romantisch ideetje weer zeg...heerlijk!

    Warme groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zeker romantisch,
    leuk

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou dit ziet er zeker lekker gezellig uit. Laat de lange winteravonden nu maar komen.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. OOh wat schattig Wilga. Zo'n leuk idee!

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw....ziet er erg leuk uit en als ze aan zijn inderdaad erg gezellig!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat leuk, heel leuk idee en ziet er ook nog heel gezellig uit!

    groetjes, Wanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauwwww wat super leuk Wilga!!!!

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er geweldig uit Wilga, heel sfeervol!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauwwww wat geweldig leuk Wilga, wat een super idee weer!!!

    Dat staat wel heel erg gezellig!

    Liefs Jenine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk zeg, wat ziet dat er leuk uit als het brand.
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wauw dit had ik nog nooit eerder gezien.
    Wat een leuk idee, ga ik ook eens proberen.
    Groeten Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  12. deze zien er inderdaad heel gezellig uit!

    tine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Wilga

    Wat een leuke en gezellige creatie.
    Echt super gezellig gemaakt.
    Ik heb verder deze blog bekeken,en wat ik heb gezien is prachtig mooi.
    Ben dus gelijk volger geworden.
    Zal deze blog dus ook geregeld bezoeken.
    Heb verder een heel fijn weekend.


    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat staat gezellig, leuk idee!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik had al zo'n 100 keer ziteen kijken naar die ontzettend lieve stempels, maar ik heb een koop verbod. en ja hoor, nu komt dit blog!!! Ik kon nu de verleiding niet weerstaan, heb snel 2 stempels en het ontzettend lieve lantaarntje besteld. En met deze voorbeelden moet het me lukken om leuke dingetjes te maken.
    Superleuk allemaal !!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. erg lief en gezellig om naar te kijken en te genieten
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  17. heel leuk gedaan Wilga erg orgineel.

    Groetjes Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. O wat gaaf deze gezelige broodzakjes als wind lichtjes

    ja de stempeltjes he heb er ook net twee gekocht op de markt had nog wat spaargeld ook het uithangbord er bijgedaan dus ik kan aan de slag

    gr roelie S

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wow was al fan van de broodzakjes en ben ook super fan van Don & Daisy! Heb wat moeite moeten doen om de zakjes te pakken te krijgen maar heb ze ! En heb al aardig wat lichtjes gemaakt.Nu ik dit zie wil ik ze meteen gaan maken! Maar kan je het ook inkleuren met de Derwents? Nou ff uitproberen van het weekend ! Groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat origineel en zo schattig! Heel mooi gemaakt.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel erg leuk Wilga, vooral als de kaarsjes branden,

    groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. ik heb ook de broodzakjes te pakken gekregen dus ik kan ook aan de slag gaan

    vind ze zo leuk voor kerst

    gr roelie S

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.