maandag 24 oktober 2011

Frences

Dit keer mijn debuut op dit leuke blog. Schattig vind ik deze poppetjes en schattig en ik gaan goed samen zeg ik altijd. Ik koos voor Daisy en wat heeft ze een heerlijke taart gebakken. Ik heb haar ingekleurd met Derwent potloden en daarnaast heel wat randjes papier bewerkt met de Distress-tool. Ook nig randje zitten scheuren en verder de kaart afgewerkt met wat romantische elementen als tule en mooie bloemetjes. Zo waant Daisy zich hopelijk helemaal jarig.




Benodigdheden:
- papier van Karola Witczak - The bright side of life
- tule
- bloemetjes
- restjes lint
- knopen
- distresstool


Groetjes Frences

9 opmerkingen:

  1. Dit is zo'n super leuk en lief kaartje, echt genieten!

    Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief kaartje!!!!

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie zachte kleurtjes. Mooi zo met dat tule.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kaartje FRENCHES.
    Heel mooi zacht van kleur.
    Echt super lief en mooi gemaakt.


    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super lief kaartje Frenches! Heerlijk zacht van kleur.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een meer dan schattig kaartje in deze lieve kleuren
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lief kaartje is het geworden!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat ziet er supermooi uit Frences.

    groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een super schattig kaartje, hele mooie kleuren en prachtig papier.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.