donderdag 13 oktober 2011

Ineke en Paula

Vandaag heb ik 2 dames die hun mooie kaarten van Don en Daisy met jullie willen delen. Dat zijn Ineke van Meurs en Paula Olyhoek.

Eerst de kaartjes van Ineke:







+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

.......en van Paula







Vind je het ook leuk om je kaart te laten zien? Stuur hem op naar het email adres van Don en Daisy!

Voor morgen heeft Hanny Eefting iets moois gemaakt.

Een gezellige vandaag en tot morgen!

11 opmerkingen:

  1. Fantastisch hoor, ik zit op het puntje van mijn tekenstoel en geniet van jullie mooi's...

    Warme groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. erg leuk om te zien wat een ander voor mooie dingen maakt!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaarten weer! Allemaal verschillend maar toch zo leuk.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat veel mooie en o zo verschillende kaarten! super... Heb er ook 1 dus wie weet, stuur ik binnenkort ook een kaartje naar jullie toe:-)
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit zijn weer prachtige mooie kaarten van de beide Dames.
    Echt schitterend mooi gemaakt.


    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk om al jullie reacties te lezen !! Bedankt daarvoor!! Groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van beide dames zijn de kaarten super leuk.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ze zijn weer erg mooi gemaakt en allemaal zo anders

    ik heb nu twee kerst stempels in mijn bezit
    maar de andere twee wil ik ook nog graag hebben
    de gewone zijn ook super leuk maar eerst deze maar

    gr roelie S

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super kaartjes Dames.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaarten!!! Echt prachtig!!

    Groetjes,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.