maandag 31 oktober 2011

Candy

** Blogcandy**
Dit bericht blijft t/m 31 oktober bovenaan staan, nieuwe kaarten worden hieronder geplaatst.



We zijn al over de 200 volgers heen! Geweldig!! Als dank hebben we weer een candy samengesteld.




De Candy loopt tot en met maandag 31 oktober. Dinsdag 1 november maken we de winnaar bekend.

Wat moet je hiervoor doen?

* Wordt volger van dit blog (als je dat nog niet bent)
* Vermeld de Candy duidelijk op je blog
(Foto van de Candy + een link naar dit blog)
* Plaats een reactie onder dit bericht



Heel veel succes!

54 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd met de 2oo volgers
    En wat een mooie candy ,wie wil daar nu geen gokje voor wagen
    Ik ga hem gelijk op m,n blog plaatsen
    En hou mijn vingers crost

    Gr eveliene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd met deze nieuwe mijlpaal. Er zullen er vast nog vele volgen, want wie houd er nu niet van Don en Daisy. Wat een schatjes en wat een leuke dingen laten jullie hier zien.
    Ik plaats de candy op mijn blog.
    Groeten Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat met zoveel volgers in zo'n korte tijd...wat een geweldige candy...ik ga hem in mijn sidebar zetten!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige candy voor een mooie mijlpaal!
    Ik wil heel graag een kansje wagen en voldoe aan jullie "voorwaarden".
    En verder: Keep up the good work!!!

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk een candy!!
    Jullie hebben al snel heel veel volgers. het is ook zo'n leuk stel.
    ga hem in de sitebar zetten en nu maar... Fingers crossed!!!!

    groetjes annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wauw 200 volgers gefeliciteerd en wat een toffe candy ik doe graag mee grt jans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met jullie 220 volgers, zo'n leuke candy wil ik ook wel winnen, zal 'm op mijn blog plaatsen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hieper de piep 214 volgers!! Gefeliciteerd! Op naar de 500 volgers!!

    Groetjes,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey,

    Gefeliciteerd met jullie 214 volgers!! Onwijs gaaf!!
    Het is ook een heel leuk blog, dus eigenlijk kan het niet anders.
    Ook ik waag graag een gokje voor de candy.
    Bedankt voor deze kans!!
    Op naar de volgende mijlpaal!!!

    Groetjes,
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met zoveel volgers.
    Superleuke candy, ik doe graag mee!
    Groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Don & Daisy !!

    Gefeliciteerd met zoveel volgers!
    Ook ik heb mijn kaarten mogen laten zien op jullie blog, echt super. Die Candy is ook super ik hoop dat ik mag meedingen ondanks dat ik geen blog heb?!

    Lieve groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super al zoveel volgers, gefeliciteerd.
    En natuurlijk wil ik graag meedoen aan de candy.

    Lieve groetjes Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  13. leuke candy op naar de 500 volgers

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind het een super gaaf blog, kom iedere dag een kijkje nemen. Ik doe veel ideetjes op.
    Een gezeelig blog waar altijd iets te beleven valt.Gefeliciteerd met zoveel volgers.

    Groetjes, Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke candy, ik doe graag mee.
    Ik ben al volger en de foto staan op mn blog.
    groetjes van Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Van ♥-e Gefeliciteerd met het behalen van al meer dan 200 volgers.
    De candy staat te pronken in de sidebar.....dus ik doe weer graag mee.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ook ik doe graag met deze leuke candy mee. Ik zet het meteen op mijn blog,
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een prachtige candy hier wil ik wel kans op maken.
    en wat fijn in zo'n korte tijd al zoveel volgers.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een super gave candy,
    ben al volger en de candy zet ik nu op mijn blog.Ik vind de figuurtjes Don en Daisy heel erg leuk.Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw wat een GEWELDIGE candy zeg! En zo snel 200 volgers, dat zegt genoeg denk ik. Ik ben zelf ook echt HELEMAAl weg van Don & Daisy. Supertoffe stempeltjes, ik gebruik ze graag!

    Groetjes Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Proficiat met zoveel volgers in zo'n korte tijd. Helemaal geweldig!! Ik wil graag een kansje wagen en ga de candy nu meteen op mijn blog plaatsen.
    Alvast bedankt voor deze kans! Groetjes, Marianne MW

    BeantwoordenVerwijderen
  22. 't Gaat goed hier zeg! Leuke candy dames, ik wil heel graag meedoen hoor! Groetjes, Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat superleuk zeg!!! Doe graag mee!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Van harte gefeliciteerd met al weer meer dan 200 volgers, wauwwwww.
    Super candy, doe graag mee.
    Groetjes, Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  25. 200 volgers dat zijn er heel wat.
    Ik heb me zojuist aangemeld bij jullie Blog en ik moet zeggen er staan ontzettend mooie creaties op de Blog.
    Wat hebben jullie een geweldige Candy, ik zou graag mee willen doen met deze Candy

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Van harte gefeliciteerd met jullie 200 volgers.

    Vind het ook leuk dat jullie kaartjes plaatsen van gast designers en vind het natuurlijk erg leuk dat mijn kaartjes al geplaatst zijn. Wil natuurlijk erg graag een kansje wagen op deze mooie Candy. Heb de candy al op mijn blog geplaatst.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. zo super zeg in die korte tijd al 200 volgers
    gefeliciteerd er mee

    en wat een gave candy ik zal hem op mijn blog plaasten want wil wel een gokje wagen

    gr roelie S

    BeantwoordenVerwijderen
  28. PROFICIAT, dat loopt op rolletjes maar D&D zijn ook zoooooooo lief!!! Graag doe ik mee, dankjewel voor de leuke candy!

    Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Gefeliciteerd met zoveel volgers, de stempels zijn ook wel zoooooo lief! Ik doe graag mee met de candy.
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Mazzel Tov!
    200 volgers wat gaat dat snel.
    En wat een mooie candy, ik wil graag een gokje wagen.

    Veel liefs,Anastasia xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Gefeliciteerd met zoveel volgers. Ik vind de candy geweldig en wil daarom graag een gokje wagen.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  32. D & D zijn zo lief! Ik wil graag een gokje wagen bij deze candy.
    Groeten Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Dat is snel gegaan zeg die 200 volgers. Op naar de driehonderd zou ik zeggen. Lekker schattig zijn die D&D. Heb er nog geen één maar hij staat bovenaan mijn sinterklaaslijstje. Ik doe natuurlijk graag mee aan de candy want die ziet er ook niet slecht uit.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  34. hallo,
    ik kom toevallig op de blog terecht ! superleuke kaartjes zijn het hier. Heb me net vorige week deze stempels aangeschaft en was op zoek naar wat inspiratie. Wel, dit is het adres denk ik dan...
    mooie dingen en ik wil graag wel een poging wagen om de candy te winnen
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wow, dat gaat snel met het aantal volgers! Ontzettend goed! Ik ga de candy snel op mijn blog plaatsen!

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  36. gefeliciteerd met jullie aantal volgers! ik heb helemaal nog geesn stempels van don en daisy. dus het leek me een leuke poging om mee te doen!

    groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  37. 200 volgers wat een boel! En wat een gave stempels zitten er in je candy, wil hier graag een gokje voor wagen hoor, heb al een linkje op mijn blog gezet, spannend!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Great Candy, I have posted on my blog, and was a follower allready ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Oh wat een leuke candy! Daar waag ik graag een gokje voor.

    Groeten Detje

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hoi, ik heb pas een blog en kan alleen maar dromen van zoveel volgers. Gave candy, ik waag een gokje hoor! lieve groetjes, Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat zijn het toch een schattige stempels,
    ik zet hem gelijk op mijn blog en wil graag meedoen aan deze leuke candy gr Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  42. I love Don en Daisy! Lang geleden dat ik zulke lieve stempeltjes heb gezien. Ga er zeker binnenkor wat aanschaffen! Kan alleen nog niet kiezen... Wat gaat jullie blog hard! Ga zo door!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Gefeliciteerd met zoveel folgers.
    Don en Daisy zijn prachtig.
    Ga zo door :)

    Groetjes Engelchen

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Zoveel volgers kon ook bijna niet anders met zo'n pracht blog en die heerlijke stempels !!
    Ga zo door.
    Super candy waar ik heel graag een kansje op wil maken.
    Gr, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Ik ben niet de enige die don en daisy in hun harten hebben gesloten,veel liefs van Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Gefeliciteerd met zo veel volgers! Ik hoor er ook reeds bij en er staat een link in m'n sidebar . Groetjes, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Mooie site en mooie artikelen!
    Ben zojuist met een eigen blog begonnen en kan wel wat inspiratie gebruiken (:
    Deze candy heeft in ieder geval al een plaatsje gekregen op mijn splinternieuwe blog!

    Groetjes, Eida

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Van harte gefeliciteerd met Don & Daisy. Het zijn super schattige plaatjes! Jammer dat ik (nog) niet kan inkleuren. Het staat op mijn 'blijven proberen'-lijstje (-:
    Toch wil ik graag jullie blog volgen. Ik doe dan ook graag mee met de leuke candy.
    Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Wat een leuke candy. Wil graag een poging doen hiervoor. Wat een leuke creaties maak je. Weer een leuke site om inspiratie in op te doen.

    Groetjes Johanna

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Wat een geweldige Candy! super leuke stempeltjes geven jullie weg zeg! Wat super veel volgers hebben jullie alweer.
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Daarnet jullie blog ontdekt en val meteen met mn neus in de boter dat er een candy weggegeven gaat worden, hoe leuk is dat!
    Gefeliciteerd met al zoveel volgers;)

    Groetjes
    Katinka

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Via via op jullie blog terecht gekomen. En wat een verrassing een super leuke candy!

    Hoop op een dag ook zoveel mensen (volgers) te kunnen inspireren!

    Warme groet, Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Nog net op het nippertje, door alle drukte bijna gemist!!! Wat een supergave candy weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  54. wauw wat een mooie candy hoop dat er nog veel meer volgers komen die geinspireerd raken door Don en Daisy

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.