maandag 17 oktober 2011

Hennie

Hallo Don en Daisy blog volgers,
dit is mijn eerste kaartje met Don voor jullie.




Het papier Summerfun PK9073 van Marianne Design is al wat ouder.
Het knipvel DDK3201 van Don en Daisy is helemaal nieuw
en sinds deze maand te koop.
Ik weet niet hoe jullie erover denken, maar kaarten maken voor jongens vind ik meer een uitdaging dan kaarten knutselen voor meisjes.
Een “bloementoef” op deze kaart vind ik niet gepast.
Voor de zekerheid heb ik het aan mijn kleinzoon Jonas gevraagd, hij is zes en een hele stoere jongen. Hij vindt dat ik op een kaart voor jongens geen bloemen kan plakken.
Ik hoor graag wat jullie ervan vinden.
Hartelijke groeten hennie,
kom gerust eens langs op mijn blog.
http://hensmade.blogspot.com

7 opmerkingen:

  1. Jonas heeft het naar mijn idee helemaal goed! Bij zulke leuke, stoere plaatjes is een bloem ook helemaal niet aan de orde toch?

    Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke kaart Hennie.
    Ik vind dat bloemen wel kunnen op een jongenskaart, maar geen grote toef ofzo. Gewoon een enkele bloem om af te werken, al gebruik ik vaker sterren voor jongenskaarten, is wat stoerder.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Hennie. Ik gebruik ook nooit bloemen op een jongens kaart.Knoopjes of sterren vind ik veel leuker.

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk plaatje en geweldig kaartje. lekker stoer.

    groetjes annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk kaartje is het geworden.
    Echt leuk,en stoer gemaakt.


    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi Hennie.
    Ik vind eigenlijk ook dat andere dingetjes leuker zijn op een jongenskaart dan bloemen.
    En....niet iedere kaart hoeft toch met bloemen versierd te worden?

    groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.