maandag 31 oktober 2011

Ineke

Hallo allemaal,

Vandaag is het maandag en mijn beurt om jullie een kaartje te laten zien van Don & Daisy.
Ik heb de clearstamp Little Angel gebruikt. Ik vind haar zo lief. Echt een lief klein engeltje.



Ik heb Daisy gestempeld met bruine stazon op kraftpapier en ingekleurd met de Derwent kleurpotloden.

Wat heb ik verder gebruikt:
• Designpapier BoBunny
• Designable DS0914
• CreaTables LR0122, LR0116 en LR0187
• Kerstboom is een snijmal van Magnolia
• Stukje jute
• Roosje
• Glitter

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden. Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag en veel liefs toe.

Groeten van Ineke

13 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kerstkaart heb je gemaakt. Echt erg schattig.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een snoeppie is het zeg!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi ineke
    in zijn geheel een erg lieve kaart!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk kaartje Ineke!

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig kaartje INEKE.
    Echt super lief.


    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een heel leuk kaartje
    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende kaart Ineke,

    groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. super mooi dit kaartje met inderdaad een engeltje als daisy als stempeltje

    mooi weer op krafpapier gekleurd

    gr roelie S

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een "kwaliteitskaart"
    Heel erg mooi gedaan!
    Een inspiratiebron voor velen van ons.
    Groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.