zondag 2 oktober 2011

Uitslag Candy

Het wordt tijd om de uitslag van de candy bekend te maken!!

Ik heb net een bericht geplaatst met de random generator, netjes nummers ingegeven, bericht gepubliceerd, waren de nummers weer weg, tot 2x toe!! grrr.....Ik doe vast wel iets fout, maar ik weet nog niet wat.



Heel frustrerend kan ik je vertellen.

Ik heb snel 99 lootjes gemaakt, in een grote zak gedaan en een nummer getrokken,

en deze winnaar rolde uit de zak:

Nr 91

Wilma zei
Hallo,
Ik ga de candy op mijn blog plaatsen. Volgster ben ik al een tijdje en verder blijf ik "Aagje".....dus ook ik doe graag mee.
Liefs Wilma

Van harte gefeliciteerd met de blogcandy Wilma!!

Stuur je adresgegevens naar het emailadres van Don en Daisy, dan komt de candy naar je toe.

Morgen beginnen we met de eerste kaart van het blog!
Tot morgen;)

4 opmerkingen:

  1. hartelijk gefeliciteerd wilma met je prijs.
    en dank je wel don & daisy voor de candy.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gefeliciteerd hoor wilma

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd , en heel veel plezier met je gewonnen prijs.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. GEFELICITEERD Wilma met je prijs en veel plezier ermee!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.