vrijdag 20 december 2013

Nog een voor onder de boom

 ~ Dit bericht blijft bovenaan staan ~ This message will stay pinned at the top ~

Het aftellen naar de kerst is nu echt begonnen! Wat genieten we elk jaar toch weer van de gezellige sfeer die deze tijd van het jaar brengt. Ook Daisy kan bijna niet meer wachten tot het echt zover is en steekt nog een kaarsje op. Zou ze glimlachend denken aan het advent cadeautje dat straks misschien wel bij jou onder de kerstboom zal liggen?



Er zijn zoveel leuke reacties en kaarten getoond het afgelopen jaar op het Don & Daisy blog dat we in december graag wat leuks terug willen doen voor al onze trouwe fans!
De komende maand zullen we elke week een leuke Don & Daisy stempel uit de collectie verloten! De actie loopt tot de kerst.

Vandaag alweer de derde advent! En deze keer kun je kans maken op de Don & Daisy Too Much Snow stempel DDS3337.

Wat moet je doen?
-          geef een reactie op deze post vóór zaterdag 21 december 2013.
-          plaats de giveaway advent-button op je blog en link het Don & Daisy blog terug
-          vertel het door aan iedereen!

Zaterdag 21 december verloten we de prijs onder iedereen die op dit bericht heeft gereageerd.
De laatste advent prijs en weggeef van dit jaar plaatsen we op zondag 22 december!






38 opmerkingen:

  1. Ook deze is weer geweldig!
    Ik had 'n afdrukje van mijn vriendin gekregen, maar wil 'em natuurlijk graag zelf hebben!
    Duimen, maar...
    Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leukerd is dit weer. Deze stoere knul zou hier in huis prima passen.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat gaaf dat er weer zo'n stempel te winnen is!
    Ik doe heel graag mee!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik doe graag weer mee.
    Groetjes Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer een leuke stempel. Wil nu ook weer een gokje wagen.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige stempel gaan jullie weer verloten. Wil graag een kansje wagen.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. In het echt nog geen sneeuw maar bij Don wel.
    Wat een heerlijke stempel. Daar wil ik wel een gokje voor wagen.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik doe weer graag mee met de verloting van deze stempel.

    groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super gave stempel!! Hier wil ik graag een gokje voor wagen!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuke stempel is het, ik doe graag weer mee!

    Fijne zondag
    Groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een lieve en leuke stempel waar weer vele leuke kaarten gemaakt mee kunnen worden!
    groetjes,corry

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een schattige stempel, dus wil ook graag weer een kansje wagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. dit is zo'n schat van een stempel, doe heel graag weer mee.

    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Alweer zo'n leuke stempel! Ik doe gewoon weer mee, hoor.

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Alweer zo'n prachtige stempel.
    Ik doe graag weer mee.
    Gr Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ach zo'n lieverd die de sneeuw voor de deur wegschuift! Ik ga er weer voor!

    Groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik doe graag mee met deze leuke stempel. Ik hoop dat er nog veel zullen volgen. Leuk figuurtjes om mee te stempelen en kleuren. En laat die sneeuw ook maar lekker komen, ik help Don wel mee om te schuien.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  18. maar dat is super leuk nieuws en een super leuke stempel!
    wie weet!
    groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een hele leuke stempel/
    Fantastisch dat jullie dit doen.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuke stempel weer.
    Ik doe weer mee.
    groetjes rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuk - Leuk - Leuk ik doe mee... Wens een ieder succes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauw wat leuk dat jullie dit weer doen!
    ZO leuk om te zien.
    Ik zou graag een kaartje maken met deze hardwerkende Don in de sneeuw!
    Liefs, linda

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Je vous adore et à chaque jour je viens vous voir.
    Continuez encore longtemps! de Capucine du Québec

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wat een prachtige stempel wil graag een kansje wagen.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. oooh alweer zo'n leuke candy wil graag weer een kansje wagen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Super leuk, ik ga een gokje wagen.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Alleen al voor het lieve kleine kerstmannetje in Daisy's zakje doe ik mee! Geweldige stempel. Ook bij deze derde advent waag ik graag een kansje en wie weet schijnt het lichtje straks wel bij mij onder de kerstboom!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Weer een super lieve stempel, dus ik ga maar gauw een gokje wagen.....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Weer een hele mooie stempel! Doe weer graag mee! Ik heb in mijn sidebar geplaatst.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Deze stempel heb ik nog niet en vind hem erg leuk. Ik doe dus weer graag mee.
    Groeten, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Oh weer zo'n een leuke stempel. Graag waag ik een kansje.

    Groetjes,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een leukerd is dit weer, ik doe graag mee. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  33. OOk deze is weer zo leuk. Ik doe ook maar eens een poging. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Prachtige stempel! doe graag mee hoor!

    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat is 'ie leuk!! Dus ik doe graag mee!
    Groeten, Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wauw wat leuk ik doe graag weer mee deze stempel is echt gaaf.!!
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.