vrijdag 27 december 2013

Fijne kerst en gelukkig nieuwjaar!

~ Dit bericht blijft bovenaan staan ~ This message will stay pinned at the top ~


Dit is alweer de laatste prijs die we dit jaar weg zullen geven. De tijd is weer voorbij gevlogen en we hebben genoten van al het moois dat 2013 heeft gebracht. Voor Marianne Design is volgend jaar een groot feestjaar en dat vieren Don & Daisy graag met jullie mee, we zien jullie dan ook graag volgend jaar weer terug op het Don & Daisy blog. Namens het hele team wensen we jullie fijne feestdagen en een heel voorspoedig en creatief 2014!

Er zijn zoveel leuke reacties en kaarten getoond het afgelopen jaar op het Don & Daisy blog dat we in december graag wat leuks terug willen doen voor al onze trouwe fans!
De komende maand zullen we elke week een leuke Don & Daisy stempel uit de collectie verloten! De actie loopt nog tot eind deze week.

De vierde en laatste advent sluiten we af met de Don & Daisy Winter stempel DDS3326.


 Wat moet je doen?
-          geef een reactie op deze post vóór zaterdag 28 december 2013.
-          plaats de giveaway advent-button op je blog en link het Don & Daisy blog terug
-          vertel het door aan iedereen!

Zaterdag 28 december verloten we de prijs onder iedereen die op dit bericht heeft gereageerd.

Dank jullie wel allemaal voor het meedoen!


27 opmerkingen:

  1. ik doe graag weer mee ga hem op mij blog plaatsen.

    Fijne kerstdagen liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat een leukerd is dit ook weer. Ik doe graag weer mee deze week.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke stempel! Doe graag weer mee!
    Fijne feestdagen,
    Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook ik doe graag weer mee, deze past ook wel in mijn collectie. Wij skiën ook graag. Ik ben heel benieuwd wat Marianne in het feestjaar 2014 brengt, ze vertelde er al over bij de Jacobi in Drachten.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook ik doe graag weer mee ,prachtige stempel.
    Ben heel benieuwt wat jullie voor volgend jaar in petto hebben.
    Gr Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Doe ook deze keer graag weer mee en zal de stempel op mijn blog zetten...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke stempel gaan jullie weer verloten. wil natuurlijk graag mee doen. Heb het al op mijn blog geplaatst.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook deze keer weer een mooie stempel die past bij de tijd van het jaar. Ik doe weer graag mee.

    groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat gaaf, dit stempeltje.
    Ik doe graag mee. En een feestjaar, dat klinkt supergoed!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook ik doe weer graag mee. Het is een super gave stempel die ik nog niet heb, dus wie weet...,.

    Groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja ik doe ook weer mee! Deze heb ik nog niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leukerd!
    Ik zet de candy weer op mijn blog :)
    Fijne feestdagen!
    Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het blijft een leuke actie. Ook deze keer doe ik graag weer mee.
    Fijne feestdagen en tot volgend jaar!
    Groeten, Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik doe deze keer ook weer mee,gave stempel.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Superleuk, deze advent-actie! Ik doe graag weer mee! Dit is ook weer een gave stempel om leuke winterkaarten mee te maken!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Deze stempel is ook alweer zo mooi!
    Ik doe graag mee, heb hem ook op m'n blog geplaatst.
    Voor jullie.....Fijne Kerstdagen en een Gelukkig creatief maar vooral gezond nieuwjaar!!
    Lieve groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Jullie ook allemaal hele fijne kerstdagen en alvast de beste wensen voor het nieuwe jaar. De stempel is weer ontzettend leuk, ik doe graag weer mee!
    Hartelijke groetjes van Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ook ik wil iedereen een fijne kerst en een gezond en creatief nieuwjaar wensen.
    ik doe graag mee voor de stempel echt super leuk groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Goh, alweer zo'n leuke stempel...ik doe graag weer mee en wens jullie alvast fijne kerstdagen en veel geluk in 2014.

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo, Wat zijn die stempels toch altijd mooooi. Dit is ook alweer zo'n schatje! Lijkt me leuk om te winnen. IK ga er weer voor Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat zijn de don en daisy stempels toch superleuk, doe graag mee en wens iedereen vast fijne feestdagen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi dames,
    Van mijn kant wens ik iedereen heel fijne en kerstdagen en een creatief 2014 met veel inspiratie!
    Groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik doe ook graag weer mee!
    En wens jullie alvast hele fijne kerstdagen toe.
    2014 wordt vast een heel creatief jaar!
    Liefs,Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ook met deze laatste advent doe ik weer graag mee. Iedereen een heel gelukkig, gezond en creatief nieuw jaar gewenst!! Geniet van de mooie dingen in het leven!
    Lieve groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Leuk ik toch nog een poging... en wens een ieder succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. DIt vind ik toch zo'n leuke stempel. Graag doe ik mee.
    Voor iedereen fijne feestdagen en een feestelijk en creatief 2014.

    Groetjes,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.