zaterdag 7 december 2013

DON EN DAISY ADVENT

~ Dit bericht blijft bovenaan staan ~ This message will stay pinned at the top ~

De tijd is voorbij gevlogen en december kondigt zich alweer aan. We zien online weer veel mooie kerstkaarten langskomen. Jullie zullen nog wel druk zijn met het maken van de laatste kaarten en het weer winters gezellig maken in huis. Don & Daisy hebben ook alweer veel zin in de komende feestdagen en staan te trappelen om te gaan genieten van alle winterpret. Het afgelopen jaar zijn er weer heel veel mooie voorbeelden langsgekomen hier op het Don & Daisy blog en we hebben weer genoten van alle leuke reacties. Graag willen we iets leuks terug doen voor al onze trouwe fans en beginnen daarom vandaag met een advent!




 De komende maand zullen we elke week een leuke stempel uit de Don & Daisy collectie verloten! De actie loopt tot de kerst.

Vandaag beginnen we met de eerste advent en kun je kans maken op de Don & Daisy Little Angel stempel DDS3309.





Wat moet je doen?
-          geef een reactie op deze post vóór zaterdag 7 december 2013.
-          plaats de giveaway advent-button op je blog en link het Don & Daisy blog terug
-          vertel het door aan iedereen!

Zaterdag 7 december verloten we de prijs onder iedereen die heeft gereageerd op dit bericht.
De tweede advent prijs plaatsen we op zondag 8 december!


25 opmerkingen:

  1. I love your card, it's beautiful and elegant.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk, elke week een candy. Ik doe graag mee!

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuk idee om in de advent 4 x een candy weg te geven. Ik doe graag mee aan deze candy.

    groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk...net als vorig jaar!
    Ik doe graag mee :)
    Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk, ook ik doe graag mee.
    Door tijd gebrek heb ik de afgelopen tijd niet veel geblogd, maar ik heb natuurlijk wel elke keer alle mooie creaties voorbij zien komen. Ik hoop vanaf nu weer wat meer tijd te hebben.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaf zeg, weer een advent giveaway, zo leuk! Ik doe natuurlijk mee, want wat is deze stempel schattig .... en ik heb 'm nog niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is een leuke actie!!! Doe graag mee. En zet hem in mijn sidebar!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk dat er weer een candy weggegeven wordt, ik waag daarom gaag een kansje...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik sluit me bi de vorige spreekster aan. Doe graag mee. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk idee en wat een schattige kerststempel. Ik doe graag mee.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Bellissima questa possibiliata' grazie infinite
    Ciao da Ale

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jullie deden dit vorig jaar ook, wat leuk zeg,
    ik doe graag mee ☺
    Grtjs Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schatje zeg! En wat een leuk idee! Deze stempel heb ik nog niet dus ik doe graag mee.

    Groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk - leuk - leuk , ik doe graag mee en wens een ieder succes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Kan iemand mij helpen de link via het plaatje van deze candy te maken op mijn blog? Als beginnende blogger ben ik nog niet zo handig.... Het plaatje erop zetten lukt wel maar de link via dat plaatje naar deze pagina niet. Alvast bedankt!
    Groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  16. oh wat is dit leuk zeg en wil graag een kansje wagen op deze prachtige stempel.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke Candy!! Wil graag een gokje wagen voor die mooie stempel.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Stempelek piękny. Pozdrawiam Wiola :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige advent Candy!
    Ik doe graag mee.
    Lieve groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Geweldige Advent Candy, doe graag mee!!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een geweldig .leuke candy. ik doe graag mee. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuk en vooral ook lieve actie van jullie.
    En zoals de meesten, hou ik wel van een kadootje, dus doe ik graag mee.

    Groetjes en veel knutselplezier, Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een super leuke actie van jullie Don & Daisy! Ik doe graag mee, want ik vind jullie stempels helemaal leuk!

    Groetjes Lisanne
    http://cardsbylies.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  24. a darling little Daisy stamp, and one I would love to add to my collection.
    hugs, annie x

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.