vrijdag 10 februari 2012

Ineke



Hallo allemaal,

Vandaag is het weer mijn beurt om een kaartje te laten zien aan jullie.
Ik heb de stempel van de maand januari gebruikt. (DDS3315)
Verder heb ik  het schitterende designpapier van Majadesign gebruikt met verschillende nieuwe CreaTables van Mariannedesign.
De mooie boom LR0203, het hekje LR0205 en de blaadjes LR0206.
Ook heb ik achter het afdrukje een craftable gebruikt (CR1201)
Ik wil jullie vandaag een hele fijne dag toewensen en veel liefs.

Groetjes van Ineke

7 opmerkingen:

  1. geweldig ineke en he stempeltje ook super leuk past wel in deze tijd zeg

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje weer Ineke

    Groetjes,Wilga

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig kaartje INEKE
    Echt super lief.
    Heb een heel fijn weekend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze Don blijft geweldig mooi en helemaal zoals Ineke hem over het papier laat schaatsen!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hij is super dit kaartjes

    de kleuren en dan don de schaatser natuurlijk blijft ook één van mijn favorieten

    gr roelie S

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.