vrijdag 24 februari 2012

Anita

De tijd vliegt voorbij en dan ben je ook zo weer aan de beurt om weer wat te maken voor het Don & Daisy blog. 
Dit keer heb ik een heel leuke uitdaging gevonden op het blog 'Elke Kaart een Feestje' http://karensdoodlesnetherlandschallenge.blogspot.com/. 
Scrol wel even door naar 17 februari daar vind je de uitleg. 
Het is een framekaart en het is geweldig leuk om te doen. 
Hier dus mijn resultaat.

Gebruikte materialen:
*Pretty Paper bloc Old Fashioned Nursery
*Stempel: Don&Daisy DDS3316 (copics)
*Mand: Craftables CR1206
*Hedratak: Creatables LR0206
*Roosjes: Creatables LR0145
*Tekst: Eline's Winterhuis EC0131
*Kant, Perlen Pen, lint, pins, bolletjes garen



Aan de binnenzijde heb ik ook wat versiering aangebracht.

Extra gebruikte materialen:
*Eline's huis EC0121


Hoop dat jullie dit leuk vinden en wie weet zien we jullie creaties ook nog eens langskomen.
Op mijn website www.a-la-kaart.nl staat ook een winterversie.
Ik wens jullie alvast een heel fijn weekend met héél misschien een beetje voorjaar!
Geniet ervan.

Groetjes Anita 

6 opmerkingen:

  1. hoi anita
    dit ziet er erg leuk uit net een schilderijtje om naar te kijken,in een woord SUPER!!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi hoor . .heb ook al een paar keer een frame kaart gemaakt, en vind het resultaat elke keer weer bijzonder.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat mooi anita

    een framekaart nee die heb ik nog niet gemaakt maar wel erg leuk

    gr roelie S

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige kaart Anita,

    groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig mooi kaartje Anita.
    Echt schitterend.
    Heb een heel fijn weekend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. je hebt me aangestoken en ben ook aan een projectje begonnen
    erg leuk!
    gr ineke

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.