woensdag 15 februari 2012

Anita


Heb een heel leuk kijkdoosje gesneden uit linnenstructuur papier.
Vroeger heb ik al mijn kerstkaarten in dit model verzonden, denk alweer z'n 5 a 6 jaar geleden.
 
Don&Daisy stempel 3316 is zo geweldig gaaf om hiervoor te gebruiken, lekker knus en cosy.
Ingekleurd met distress inkt en weer mooie poedertjes gebruikt.
 
Ik geef 9 en 10 maart demo's met stempeltjes,inkt en poedertjes en heb je zin om dit doosje *live* te zien ben je van harte welkom bij Doe@Ding in Spijkenisse.
 
Warme groetjes,
Anita.


6 opmerkingen:

  1. Anita ik vind hem prachtig...ik woon een beetje ver weg ( Italie )om naar de demo te komen maar als je een werkbeschrijving hebt maak ik hem graag...
    Groeten Blankina
    PS Mijn link is naar een kubus kalender met Daisy...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi anita
    wat een leuke kaart/doosje met prachtig papier en stempel gebruikt!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat weer een pracht Anita.
    Echt schitterend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt voor jullie gezellige reacties....

    En och ik kom wel een keer naar Italie, hi,hi, heerlijk land en schitterend weer...grapje hoor!

    Warme groetjes,
    Anita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hij is prachtig,wat een leuk ontwerp zeg!
    gr ineke

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.