woensdag 2 november 2011

Marjan

Hallo allemaal,

Vandaag is het mijn beurt om een kaart te laten zien.
Ik heb gekozen voor een knipvel van de Don&Daisy.



Het achtergrondpapier is van Eline’s Vintage(Christmas Red&Green). De bloemen horen bij de Craftable. Het label en leaves zijn Creatables (LR0187/LR0192)
De sneeuw is van de Snow Writer (Decoart) en ik heb daar nog wat fijne glitter opgedaan.
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Nog een fijne dag verder. Bedankt voor het langskomen en graag tot de volgende keer!
Liefs, Marjan

8 opmerkingen:

  1. Wat een lief kaartje Marjan!!!

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel mooi en warm van kleur

    en met knipvel ook altijd erg leuk er bij de bloemen en de craft table vind ik super mooi

    gr roelie S

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig mooi kaartje Marjan.
    Echt een schatje.


    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi kaartje en prachtig die kleurencombinatie!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. echt een hele mooie kaart,erg leuk om naar te kijken!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige kaart Marjan,

    groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.