woensdag 30 november 2011

Candy

** Blogcandy**


Dit bericht blijft t/m woensdag 30 november bovenaan staan, nieuwe kaarten worden hieronder geplaatst.



We hebben al bijne 250 volgers!!!! Geweldig!! Om dat alvast te vieren en als dank voor jullie trouwe bezoekjes hebben we weer een candy samengesteld.





De Candy loopt tot en met woensdagavond 30 november. Donderdag 1 december maken we de winnaar bekend.



Wat moet je hiervoor doen?

* Wordt volger van dit blog (als je dat nog niet bent)
* Vermeld de Candy duidelijk op je blog
(Foto van de Candy + een link naar dit blog)
* Plaats een reactie onder dit bericht



Heel veel succes!

43 opmerkingen:

  1. Nog 5 volgers te gaan. Gefeliciteerd hoor.
    En wat een leuke candy geven jullie hiervoor weg. Ik doe graag mee.
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd, het kan ook niet anders dan een blog als deze , zoveel volgers heeft.
    Ik kom iedere dag even kijken.

    Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 250 volgers, gefeliciteerd!
    leuke candy, ik doe graag mee.

    groetjes, Wanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat gaat harstikke goed zeg!!

    Ik doe ook graag mee met de Candy!

    Groetjes

    Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met alweer zoveel volgers. Mooi candy geven jullie weg, dank jullie wel voor de kans om deze te winnen.
    Groetjes, Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig, hoor! Van harte. Ga zo door. En wat een geweldige candy geven jullie weg. Ik doe graag mee. Bedankt voor de kans. Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Great candy. I love this blog.

    Link in my blog;http://wenchejensen.blogspot.com/2011/11/candy-hos-don-daisy.html

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ontzettend leuk zeg, deze candy. Ik ben sinds een tijdje volger en haal veel inspiratie uit dit blog.

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Van harte gefeliciteerd met over de 250 volgers!! Ik vindt het ook zo'n leuke blogsite, op naar de 500 volgers!

    Groetjes & Liefs,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat gaat wel lukken; nog 3 volgers te gaan. Alvast proficiat!! Ik wil graag meeloten met de leuke candy. Bedankt voor de kans!
    Groetjes,
    Marianne MW

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw! 250 volgers, wat veel. Kan op zich natuurlijk niet anders, Don & Daisy zijn GEWELDIG! Ik waag graag een gokje, vind t een erg leuke candy!

    Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Don&Daisy zijn ook zulke schatjes, daar moet je wel van houden!!!Dank voor de kans op deze leuke candy!

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige candy. Daar doe ik graag aan mee!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nog 3 te gaan en dan zijn het er 250 jippie!
    Gefeliciteerd hiermee en deze prachtige candy laat ik niet aan mij voorbij gaan.

    Lieve groetjes Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een prachtige candy en super dat je al bekant 250 volgers hebt.
    wil hier graag een kansje op wagen.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Bedankt voor de kans om dit super leuke candy te winnen. Ik zet het meteen op mijn blog.
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd hoor met al zoveel volgers. Fijn dat het al zo goed loopt. We zien dan ook vaak hele leuke kaarten langskomen. Leuk dat jullie alweer een candy weggeven ik doe weer graag mee.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat leuk dat jullie weer een candy organizeren.Ik vind don en daisy heel leuke figuurtjes.Ik heb vandaag een stempel gekocht en wat knipvellen. Dus ga er snel mee aan de slag.
    Groetjes van Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ooohhhh... wat leuk, ik doe graag mee!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ze zijn heel erg leuk de don en daisy figuurtjes, ook het boekje is echt prachtig met hele mooie voorbeelden, ik doe dan ook graag mee met deze mooie candy. gr Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat leuk dat de volgers jullie zo goed weten te vinden, maar ja wat wil je met zo'n stel leukerds.
    Ik doe graag mee met de candy.Groeten Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi,

    Ook ik ben volger geworden, wat een leuke stempeltjes zijn dit. Ik kende ze nog niet. Dus doe graag mee met deze candy, wie weet kan ik ze dan binnenkort ook uittesten.

    Groeten Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Nu zou ik kunnen zeggen dat ik niet van gokken hou, maar voor Don & Daisy maak ik graag een "uitzondering" ☺☺☺
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gefeliciteerd met jullie 250 volgers.
    Super en ga zo door.

    Groetjes Eida

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een leuke candy geven jullie weer weg, ik doe graag mee!!
    Groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  26. gefeliciteerd met het behalen van zoveelvolgers
    ik doe graag mee.
    groetjes roos.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Gefeliciteerd met je volgers en wat een leuke candy ik zo graag mee willen doen met je candy

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Gisteren het boekje gekocht op de Creabeurs in Rijswijk en ging even kijken op het blog wat er vermeld stond in het boekje.
    Viel met mijn neus in de boter, want er is een leuke candy te verdienen. Me gelijk als volger aangemeld en er verscheen bij het aanmelden bij mij foto 250 volgers!

    Groetjes,
    Anneke

    http://ansscrapcards.com

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Gefeliciteerd met zoveel volgers! Ik hoorde er reeds bij en er staat een link in m'n sidebar . Nu nog m'n vingers kruisen want ik vind deze candy echt superleuk! Groetjes, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  30. gefeliciteerd met zoveel volgers al in een korte tijd

    maar ze zijn dan ook super leuk de don en daisy stempels heb er al wel iets mee gedaan maar nog niet zoveel

    en super dat jullie al weer een candy weg geven

    wil dan ook graag een gokje wagen en zet deze candy op mijn blog

    gr roelie S

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hallo

    Steeds kijk ik even op dit blog voor geweldige inspiratie met deze leuke stempels.
    Ik doe graag mee voor de Candy.
    groetjes van Sylvia Scharp.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. oh wat leuk weer, ik zou graag een gokje wagen! Heb al een linkje op mijn blog gezet hoor en volger was ik al! spannend!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Supergave candy en die stempel heb ik nog niet(knipoog)

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Gefeliciteerd met het halen van de 250 volgers. Op naar de 500.
    Wat een leuke Candy, wil graag een kansje wagen. Ga het op mijn blog plaatsten.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een gave candy! Ik vind de Don & Daisy-lijn helemaal geweldig en wil daarom graag een gokje wagen.
    Groetjes, Sally

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Goedemiddag

    Wat een leuke blog is dit.
    Ben maar meteen volger geworden.

    Meteen jullie candy op m'n eigen blog gezet
    Succes met jullie blog
    Bertina

    BeantwoordenVerwijderen
  37. leuk zeg deze candy ben meteen volger geworden en heb je op mijn blog gezet.
    zo wordt mijn blog ook een beetje voller.

    groetjes mieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. GEweldig zeg, 250 volgers alweer; niet zo vreemd, zulke leuke stempels! Ik zal de candy op mijn blog plaatsen. Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  39. wat een gave candy! ik waag graag een kansje:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat een leuke candy. I wil graag een gokje wagen.
    Volger ben ik al en de candy heb ik in mijn sidebar geplaatst.
    Liefs Glenda

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Super leuke candy Don en Daisy ik zal eens kijken of ik het kan plaatsen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. whaaaa...heb ik toch helemaal vergeten dit even te regelen..!
    Natuurlijk doe ik mee met die gave candy!!
    Het zijn toch van die lievertjes..
    Dus nog net op de valreep plaats ik dit berichtje...

    Groetjes Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  43. whahaha haastige spoed...zelden goed...
    Helemaal vergeten om jullie te feliciteren met de 250 volgers....dat worden en vast heeeel veeel meer !
    Ik heb de candy wel op mijn blog staan ...

    Groetjesssss Janet

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.