zaterdag 12 november 2011

Anita

Deze kaart heb ik voor mijn jarige paps gemaakt die 9 oktober 89 jaar werd, paps nogmaals *je bent mijn kanjer en grootste fan*.





Intro kaart met gebruikte materialen:

grand nestabilitie label 4.

ovaal en geschulpt ovaal is ook een nestabilitie

dot embossingfolder.

die namics bloemen

lantaarn-broderie rand Marianne Design.
=======================================================

Er is gevraagd hoe Wilga haar kaarsen heeft bewerkt(het blogbericht van afgelopen woensdag.
Op haar blog heeft ze verteld hoe het moet, klik hier voor haar blog

Allemaal een gezellige dag en tot de volgende kaart!

3 opmerkingen:

  1. Wat een pracht van een kaart Anita heb je voor je Vader gemaakt.
    Echt schitterend.
    En wat een prachttige leeftijd heb je Vader al bereikt.
    Als nog van harte gefeliciteerd.
    Heb een heel fijn weekend.


    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hai Leny,

    Bedankt voor je spontane complimentje...en ja ja ben zo trots op mijn paps,...op naar de 90 jaar mag ik hopen ;o)

    Warme groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O wat prachtig sdit kaartje

    daar zal je paps blij mee zijn

    alsnog gefeliciteerd

    gr roelie S

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.