maandag 10 september 2012

Jenine - Growing Flowers

Het is vandaag mijn beurt om iets te plaatsen op het Don & Daisy blog.
Deze keer heb ik iets gemaakt met de nieuwste stempel Growing Flowers.
Het papier wat ik gebruikt heb kom uit een paperpadje van My Mind's Eye - The Sweetest Things - Lavender.
Ook de knoopjes en de tekststickers zijn van My Mind's Eye.
Verder heb ik voor de kaart nog wat parelbrads gebruikt, een rose kantje, een rose lintje, een Martha Stewart pons en tekststickertjes.
Voor de bloementoef heb ik diverse bloemen van Marianne Design gebruikt, de JU0848, JU0849, JU0854.

Het afdrukje heb ik ingekleurd met de Distress ink.

* Tattered Rose
* Vintage Photo
* Walnut Stain
* Peeled Paint / Forest Moss
* Worn Lipstick
* Faded Jeans / Pumice Stone
Ik wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag.
Bedankt voor jullie bezoekje en de super leuk reacties die jullie steeds achterlaten.
Liefs Jenine xXx

7 opmerkingen:

  1. Wat een schitterend kaartje!! Mooi papier!! Lief stempeltje en heel mooi ingekleurd!! Vele leuke detials!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is gorgeous, a really pretty card.

    Jo x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. echt schitterende kaart zo leuke stempel! echt jummie jummie hebbe dingetje :)
    Leuke bloemen ook zo!
    Groetjes Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat is het weer een plaatje
    prachtig papier en schitterend ingekleurd
    groetjes ineke van meurs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O jenine

    het is weer een super mooi kaartje zeg

    ook het stempeltje is een plaatje met de zonnebloem

    gr roelie S

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ontzettend mooi, prachtig papier, lay out en de stempel van Daisy heel lief en mooi ingekleurd!!
    Wow, er ontbreekt gewoon niets...

    Lieve groetjes
    Blankina

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.