donderdag 27 september 2012

Anastasia

Anastasia heeft een prachtige kaart gemaakt om te laten zien. 

Het zonnetje schijnt.....Daisy pakt de fiets om er op uit te gaan.


Ik heb weer een kaart gemaakt met een van de Daisy stempels, ik blijf ze zo leuk vinden.
De Rozen en de Parelpins heb ik weer zelfgemaakt. (voor de rozen heb ik natuurlijk weer gebruik gemaakt van creatables)
Verdere gebruikte materialen vindt je op mijn blog Created By Anastasia Bagmeijer.



Bedankt voor je prachtige bijdrage Anastasia!!

Fijne dag vandaag.



8 opmerkingen:

  1. wat een schatje zeg! Echt super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kaart

    een fijne dag
    groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kaart met prachtige bloemen.
    Gr,Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. met de don en daisy stempels kan je ook echt alle kanten op
    nu lijkt het wel een beetje op een hersftkaart in die kleuren
    mooi hoor
    en je bloemen zijn prachtige zeg!
    gr ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wast een schattige kaart Anastasia

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een droom van een kaart!! Echt prachtig..Ga even kijken op je blog.

    Lieve groetjes
    Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een hele mooie kaart,

    willen jullie ook een kijkje op mijn nieuwe blog nemen?

    http://suzannekes-scrapkaarten.blogspot.nl/

    groetjes suzanne

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.