woensdag 9 november 2011

Wilga

Hoi allemaal

Dit is mijn 2e bijdrage alweer voor het Don en Daisy blog.




Vandaag wil ik jullie kaarsen laten zien met de afbeelding van Don en Daisy.
En hoewel het hier nog heerlijk najaars weer is,is Don al helemaal klaar voor de winter en heeft zijn schaatsen uit het vet gehaald.
Vanaf begin januari schaatst hij de hobbywinkels binnen.
Daisy heeft intussen de kerstspullen van zolder gehaald en kijkt ook nog even of er al een dik pak sneeuw ligt.






Ik hoop dat ik jullie weer wat inspiratie hebt kunnen geven en kijk met veel plezier weer uit naar jullie mooie creatie's

Groetjes,
Wilga

14 opmerkingen:

  1. Mijn complimenten Wilga wat een vakwerk!
    Origineel ook.
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee op kaarsen! Met wat heb je gestempeld en waarmee ingekleurd? Ze zijn super!
    Groetjes, Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn ze mooi, alleen niet brandbaar volgens mij. Sierkaarsen dus.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. GEWELDIG leuk is dit zeg hoe kom je erop!
    groetjes mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk hè, kaarsen decoreren! Ik doe het al meer dan 20 jaar en maak er nog steeds cadeautjes mee. Maar Don & Daisy zijn nieuw natuurlijk en jouw kaarsen met hun afbeeldingen zijn supermooi!
    Groetjes, Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O meid wat heb je weer wat moois bedacht

    super mooie don en daisy kaarsen

    en ja de don met schaatsen is weer gaaf

    gr roelie S

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zijn dat super leuke kaarsen geworden WILGA.
    Echt schitterend.


    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow, die zijn echt super mooi geworden, echt mooi gemaakt.

    Folkje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Inderdaad hoe heb je dat gedan kan je hier ook een kleine workshop op houden hoe stempel je een plaatje op een kaars?!!!!
    Met vriendelijke groet Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Och wat heb je er weer een feestje van gemaakt Wilga, erg leuk....en super sfeervol.

    Warme groetjes,
    Anita.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. geweldig wat leuk enne ook ik zou wel willen weten hoe je dit doet?
    wil je het ons vertellen??

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.