maandag 7 november 2011

Jenine

Vandaag is het mijn beurt weer om een kaartje te maken voor het Don & Daisy blog.

Ik heb deze keer een kaart gemaakt met de stempel Little Angel.
Deze heb ik ingekleurd met Distress inkt.


De volgende materialen heb ik voor de kaart gebruikt:

* Stempel Don & Daisy Little Angel DDS3309
* Scrappapier: Maja Design - Vintage Winter
* Bloemen: Wild Orchid Craft
* Creatable: Sterrenkrans (hulstblaadje) LR0126
* Craftable: Vierkant CR1203
* Tag: Magnolia Doohickey Tilda Tag
* Randpons: EK-success Intertwined Arches 54-40099
* Metalen hoekje

De randen van het scrappapier heb ik bewerkt met Crackle Paint - Picket Fence

Ik heb de volgende kleuren Distress inkt gebruikt:


* Tattered Rose
* Walnut Stain
* Faded Jeans / Chipped Sapphire

De achtergrond en het lichtje heb ik met Chalks gedaan.

Ik hoop dat ik jullie weer wat inspiratie heb kunnen geven. De Don & Daisy stempeltjes zijn gewoon geweldig, vind ook dat jullie super gave kaarten maken als (gast)designers!
Op dit blog staan echt onwijs veel leuke ideetjes!

Liefs Jenine xXx

13 opmerkingen:

  1. Echt iets uit een sprookjesachtige mooie wereld!
    Mijn complimenten Jenine!
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat een schatje, en wat is ie prachtig ingekleurd!!!!!
    Ik weet NU wat ik ga doen vandaag, vrees alleen dat ik hem nog even niet kan laten zien maar dat komt wel weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Jennine,

    Ik had deze blog nog niet gezien wat staan er leuke dingen op zeg.
    Vind jou kaart weer geweldig leuk.

    Groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. schitterend jenine vind het zo knap je heb het zo druk met alles en dan toch nog tijd vinden toppie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig Jenine, ik vind hem echt super!
    Het papier is ook heeel gaaf.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Jenine.

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een hele mooie kaart

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterend kaartje!!!!!!!!!!!

    gr.arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schatje van een kaart Jenine.
    Het is echt een lieverdje.


    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.