vrijdag 2 oktober 2015

CANDY!!!

dit bericht blijft bovenaan staan,
 voor nieuwe blogberichten naar beneden scrollen


Don en Daisy zijn gek op feestjes!! 

Er zijn twee nieuwe stempels uitgekomen.........
..........dat is weer een feestje waard!!!



Wat zijn ze weer leuk!!!

Ons DT-lid Irene de Mars heeft 2 mooie kaarten
gemaakt met de nieuwe stempels.





Don en Daisy vieren dit feestje graag met jullie en geven daarom deze stempels weg! 


Wat moet je hiervoor doen?
-Geef een reactie op deze post, dit kan je doen tot uiterlijk vrijdagavond 2 oktober 18.00 uur en vertel waarom jij deze candy zou willen winnen.
-plaats de fan button op je blog

Zaterdag 3 oktober wordt de winnaar bekend gemaakt!

Veel succes!!

33 opmerkingen:

  1. Oh Leuk leuk! Ik zou ze graag willen hebben zodat bij mij, Don deze winter eens gezelschap gaat krijgen op mijn winter / kerstkaarten en ook eens zijn skies thuis kan later ;).

    Groet,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke stempeltjes weer van Don & Daisy! Ik zou ze graag willen winnen omdat ik al mijn kerstkaarten nog moet gaan maken en ik eigenlijk nog geen idee heb hoe ik ze wil gaan maken. Een paar nieuwe stempeltjes zal me vast wel wat inspiratie geven ;)
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kerstkaartjes met Don en daisy zijn altijd toppertjes! Ik waag dus ook graag een kansje! Dankjewel voor deze superse candy!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What sweet stamps!!! These two stamps would be a treasure for cardmaking!!! They are real cuties!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohhhh wat zijn ze weer leuk die nieuwe Don & Daisy stempels! Die zou ik natuurlijk ontzettend graag willen toevoegen aan mijn collectie! Met het nieuwste paperblok van MD in mijn gedachten zie ik al zo een creatie tevoorschijn komen met deze twee nieuwe stempels in de spotlight!!!!

    Super leuk dat jullie deze gaan weggeven, bedankt!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo, das ist ja super , ganz tolle Stempel, ich möchte sie gewinnen, denn sie fehlen noch in meiner Sammlung
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  7. In my place there aren't such shops with crafty items, I must buy on line and the shipping is always so expensive... so your giveaway prize would be really a treasure for me! Thanks for the chance to win, I will use these beautiful Christmas stamps with joy! I am from India!
    Happy crafty Hugs!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. fabby new D & D stamps, cant wait to get them - if I don't win them first!
    hugs, annie x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oooooh ! wat een scheetjes zijn het weer ! en ja, waarom zou ik ze graag hebben ? eh..... gewoon, dan kan ik er lekker mee aan de slag en weer leuke kaartjes mee maken. kunnen ze mijn kerst en winterkaartjes opfleuren ! mooi mooi mooi ! jawel, ik ben kandidaat ! =)
    bedankt voor deze kans,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wauw, alweer zo'n geweldige candy! Jullie candy's zijn altijd super, wie wil dit nu niet winnen? Mar wat ik dus helemaal niet leuk vind aan jullei candy's is dat je moet vertellen waarom juist jij deze stempels zou moeten winnen.
    Dat voelt altijd zo hebberig en egoïstisch. Ik gun het iedereen, dus ook mijzelf. omdat ik wel wat gestimuleerd mag worden bij het gebruik van stempels op mijn kaarten...
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super leuke stempels! Die zou ik dolgraag willen winnen zodat ik deze schatjes op mijn kerstkaarten kan verwerken. Ze zijn zó gezellig!

    Groetjes,
    Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een lieverdjes zijn dit weer. Natuurlijk zou ik ze graag winnen. Bedankt voor de kans! Deze fleuren je kerst-of winterkaartjes helemaal op! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat zijn ze leuk!
    Doe graag mee met deze leuke candy
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super leuke stempels !! Ik zou ze graag willen uit proberen ... Maar wie niet ?
    Ik heb onlangs in kleur materiaal gekocht... Dus ik zou kunnen oefenen...
    En voor op kerstkaarten zijn de stempels super gaaf !!!
    Bedankt voor deze kans !!!
    Groetjes,
    Elfje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke stempels die zou ik net als iedereen wel willen...
    Ben pas sinds kort begonnen met stempels inkleuren maar vind het zo leuk om te doen ....werkt echt verslavend
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. These are too cute and would be amazing to make a collection for christmas thanks for the chance hugs Nikki

    BeantwoordenVerwijderen
  17. What a lovely gesture. I am already a big fan of Don and Daisy on my blog. These would be great for winter cards.
    Hugs Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat gaaf zeg. Ik ben ook gek op feestjes en doe graag mee. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke candy.
    Ik doe graag mee.
    De stempeltjes zijn altijd zo leuk om mee te werken
    Gr Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  20. How cute stamps . I would like to get them because I'm a big fan of Don & Daisy . But I've currently without a job and can hardly afford new things.
    I really would love to win it!
    I have my fingers crossed.
    Hugs, Valerija

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een gave stempeltjes van Don&Daisy, vind ze super leuk, waag dus graag een gokje...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. prachtige stempels weer deze nieuwe don en daisy stempels ik ben weer verlieft er op prachtige kaarten gemaakt dus ik wil wel een gokje wagen voor de stempels en win in ze niet dan ga ik ze zeker kopen

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuke Candy en wat een gave stempels zijn het!! Hier zou ik mooie kaarten mee kunnen maken, zeker omdat ik een grote fan ben van Don & Daisy!! Ik doe daarom graag mee!!

    Groetjes, Nellie

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oh wat een leukerds zijn het weer!!! Ik heb bijna geen kerststemels, dus dit zou een hele leuke aanvulling kunnen zijn, en helemaal omdat ik grote fan ben van Don & Daisy!! Daarom doe ik graag mee!
    Lieve groetjes, Gelinda

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wouw wat een leuke stempels zijn het weer omdat ik fan ben wil ik graag meedoen
    en wat een superleuke kaarten zijn ermee gemaakt

    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Super gave candy,leuke stempels ik wil er graag een kansje aan wagen.

    Groetjes Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ohjaaaa, wat zijn ze weer leuk! Dit is wel een heel goed excuus weer te beginnen met kaartjes maken! Het is er een paar maanden wegens verhuizing niet echt van gekomen, maar zo krijg ik wel de freubelkriebels! Groet Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ohjaaaa, wat zijn ze weer leuk! Dit is wel een heel goed excuus weer te beginnen met kaartjes maken! Het is er een paar maanden wegens verhuizing niet echt van gekomen, maar zo krijg ik wel de freubelkriebels! Groet Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hele leuke candy. Ik ben nog niet in het bezit van stempels maar ga binnenkort een workshop volgen en ik ben dol op Don & Daisy.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een mooie nieuwe stempeltjes gaan jullie verloten met een leuke candy....daar zou ook ik nog heel graag mee mee willen doen...wie weet is het geluk met mij
    liefs Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik ben een fan van Don & Daisy en hou van een gokje wagen ;-)

    groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Great candy! I would like to make some wonderful cards!
    Hugs, Tina

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.