vrijdag 2 december 2011

Ineke




Hallo allemaal,
Hier ben ik vandaag weer met een kaartje, gemaakt met zo’n hele leuke stempel van Don & Daisy.
Ik heb het designpapier van Majadesign gebruikt. Verder wat CreaTables van Mariannedesign. De lantaarn/uithangbord is CreaTables LR0191. De swirls zijn van de CreaTables LR0192 en LR0116.
De dennenbomen zijn van de CreaTables LR0175. Ook de kerststerren zijn zelfgemaakt met LR0142.
Het Don & Daisy stempel is Xmas things DDS 3310, Het tekststempel is EC0132.
Ik hoop dat jullie mijn kaartje weer leuk vinden. Ik wens jullie in ieder geval een heerlijk weekend en veel liefs toe.

Groetjes van Ineke

13 opmerkingen:

  1. hele mooie kaart zeg.
    is er van deze kaart een beschrijving hoe groot de kaart moet wezen enz?
    alvast bedankt.
    groetjes mieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart Ineke.

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi ineke
    een geweldig mooie kaart en zo leuk omdat er zoveel te zien is!
    gr corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart INEKE.
    Echt super lief.
    Heb een heel fijn weekend


    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een ontzettend leuk model. Hele leuke kaart. Toppie hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart.
    Ben benieuwd naar de afmetingen, ik hoop dat je deze er ook op zet.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super mooie kaart! Heel leuk model en zo leuk gedaan met het uithangbord en de lantaarn!! Super goed idee! Een geweldige geheel!!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart. Erg leuk zoals je hem hebt gecombineerd met de lantaarn en het uithangbord!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. O wauw wat een prachtige kaart en heel leuk met het uithang bord en lantaarn

    gr roelie S

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze vind ik zo leuk dat ik hem gewoon ga liften, echt een te leuke kaartje!
    Jammer dat ik nou net die stempel niet heb maar daar valt wel een mouw aan te passen!

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.