donderdag 31 december 2015

KERSTCANDY!!

dit bericht blijft bovenaan staan, 
voor nieuwe berichten naar beneden scrollen


Zoals jullie inmiddels vast al wel weten, zijn Don en Daisy gek op feestjes!
Kerstfeest hoort daar ook bij.
Dit willen ze samen met de trouwe Don en Daisy fans vieren.

Als dank voor de reacties op de
prachtige creaties van het dt team, gast-designers....
......en voor deelname aan de challenges!

Wat gaan we doen...........


.....we gaan 4 stempelsetjes verloten!

De stempelsetjes worden willekeurig onder de winnaars opgestuurd

Wat moet je doen?
- Wordt volger van dit blog als je dat nog niet bent.
-          geef een reactie op deze post vóór vrijdag 1 januari 2016.
-          plaats de giveaway advent-button op je blog en link het Don & Daisy blog terug
-          vertel het door aan iedereen!





Wij wensen jullie hele fijne kerstdagen en een gelukkig, 
gezond en creatief nieuwjaar toe!

41 opmerkingen:

  1. wonderful giveaway! Link in my blog at the side bar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Awesome giveaway! Thanks for the chance to win, posted the pic in my side bar for more traffic!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke candy,daar doe ik graag aan mee.
    Fijne feestdagen.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke candy zeg! Bedankt en jullie allemaal nog fijne feestdagen en een goed uiteinde.

    Liefs,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige stempeltjes.Super om te gebruiken voor de komende challenges waar ik weer graag aan meedoe.
    Fijne feestdagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Thank you for the chance to win such a gorgeous candy!
    Merry Christmas,
    Tina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk, ik maak er graag kans op!

    Groetjes,
    Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig!
    Fijne dagen allemaal

    Liefs Debbie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig!
    Fijne dagen allemaal

    Liefs Debbie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben ook altijd in voor een leuk feestje, dus ik doe mee. Superleuke stempels.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Helemaal leuk deze actie van Don & Daisy!
    Ik houd ook wel van een feestje, dus ik doe graag mee!

    Voor jullie hele fijne feestdagen en op naar een nieuw jaar vol Don & Daisy avonturen!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke candy, ik waag graag een gokje
    groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige candy. Ik waag graag mijn kans! Hele fijne Kerst iedereen! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow, ist das eine tolle Idee, danke für dieses tolle Candy
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  15. A wonderful candy! Thank you for the chance to win it!
    Hugs NAdja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. WOW !! Thank you so much for a chance to win such awesome goodies.Am your follower.Have posted about your giveaway on my blog sidebar to send you some more traffic
    Cheers
    Dr Sonia
    soniasv@rediffmail.com
    Cards Crafts School Projects

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige stempels geven jullie weg. Super om mee aan de slag te gaan. Ik heb de button op mijn blog geplaatst!
    Fijne feestdagen !!!
    Groetjes,
    Elfje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super leuK!! Doe graag mee!
    Fijne feestdagen,
    Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke candy geven jullie weer weg.
    doe graag weer mee om een gokje te wagen.
    leuke stempels geven jullie weg.
    fijne feestdagen toegewenst en al vast de beste wensen.
    en blijf zo door gaan met de leuke kaarten die jullie maken.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat een leuke candy en mooie stempels! Ik doe graag mee aan deze verloting. Fijne feestdagen en alvast een creatief nieuwjaar toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooie candy geven jullie weg.
    ik doe zeker weer mee om een gokje te wagen het zijn allemaal leuke don & Daisy stempels.
    fijne feestdagen allemaal.

    Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. o watgaaf dat jullie dit verloten vind ze nog steeds erg leuk de stempels net weer een kaartje mee gemaakt ook julie maken prachtige creatie,s ddus ik waag ook een gokje mee

    fijne kerst nog gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtige stempels. Wat leuk dat jullie dit weer doen voor ons! Doe graag mee, en hij staat in mijn sidebar.
    Ook jullie Dt team, hele fijne dagen. En alle goeds voor 2016.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een gave candy, Met deze prachtige stempels. Ik doe graag mee.
    Fijne feestdagen en de beste wensen voor 2016
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Amazing Giveaway thank you for the chance I've linked you all up :) hugs Nikki

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Oh leuke Candy is dit, ik ben van de partij! En wat heb ik weer genoten van die twee, dat wil ik volgend jaar blijven doen, dus ga zo door! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Oh leuke Candy is dit, ik ben van de partij! En wat heb ik weer genoten van die twee, dat wil ik volgend jaar blijven doen, dus ga zo door! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een supermooie candy geven jullie weg. Wij doen graag mee. IKM< heb de candy op het blog van mijn moeder Martje gezet en ook op mijn eigen blog. Ben benieuwd. Alvast bedankt voor de kans Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een gave candy! Ik doe heel graag mee.
    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  30. super leuk!
    zet um op iedeereen
    en vrolijk kerstfeest!
    ik zie niet mee wat ik heb ze al hihi
    groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Leuke Candy, hartelijk dank voor de kans.
    Linkje op mijn blog geplaatst en nu maar duimen.

    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een leuke candy.
    Ik doe graag mee dus zet de link op mijn blog.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wonderful candy.
    Thanks for the chance to win! I have my fingers crossed!
    Wishing you all the best for 2016!
    Hugs, Valerija

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat lief van jullie om 4 mensen blij te maken!
    Heel fijne jaarwisseling!
    En veel creativiteit voor het nieuwe jaar gewenst!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een leuke candy. Bedankt voor de kans om zo'n leuke stempel te winnen en ook bedankt voor de leuke voorbeelden die jullie het hele jaar door geplaatst hebben, Heb er met plezier naar gekeken.

    Alvast de beste wensen voor een creatief 2016!

    Groetjes,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een leuke candy.
    Ik probeer ook een gokje te wagen.
    Alvast een fijne jaarwisseling.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Your images are absolutely darling!!! I am a follower of your blog and have had it on my sidebar for quite a while now so I can see all of your new posts that continue to inspire me. Sweet candy!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat een superleuke give-away ! Dankjewel voor de kans op deze leuke prijs ! Fijn eindejaar !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  39. wouw wat een leuke candy wil graag meedoen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.