woensdag 25 februari 2015

La Vie en Rose

Zo lijkt het lente en zo is het weer grijs, nat en BRRRRRRRRRR...............
Daisy was er zooo flauw van dat ze het vliegtuig naar Parijs heeft genomen en heerlijk is gaan shoppen. Zie haar eens mooi zijn in haar nieuwe zomerjurkje!!


Gebruikt van Marianne Design:

PK9110 "Twinset & Pearls"
COL1344 "French Cats" - clearstamps "La Vie en Rose"
CR1220 Eiffeltoren
Daisy in haar nieuwe jurk is een gratis digi die hier in de sidebar staat.

Over 1 maand is het echt lente volgens de kalender.....hebben jullie al nieuwe jurkjes gekocht???

Lieve groetjes,



 

9 opmerkingen:

  1. Irene! Ik vind hem helemaal fantastisch!!
    Wat een mooie kaart heb je gemaakt, zo lief met deze zachte kleuren.
    Ook weer super ingekleurd.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Irene!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kleuren voor dit kaartje.Ik vroeg me alleen af waar de COL1344 "French Cats" zijn die gebruikt zijn? Of kijk ik er over heen? Kan natuurlijk ook ;-)

    Lieve groet, Petra L

    Ohja, hartelijk dank voor de leuke digi. Zoiets is nooit weg.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Petra de gestempelde tekst "La Vie en Rose" hoort bij de French Cats, misschien heb ik het niet duidelijk genoeg omschreven!

      xx Irene

      Verwijderen
    2. Aha Irene, en ik maar zoeken ;-)
      Hartelijk dank voor je snelle reactie.

      Verwijderen
  4. Heel leuk kaartje Irene!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk even er tussen uit om te shoppen.
    Mooi kaartje Irene.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schattige kaart!
    Krijg al zin om te shoppen! Groet Ela

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.