maandag 13 oktober 2014

Mijn eerste berichtje...

Lieve Don & Daisy Fans, 

Vandaag voor het eerst een berichtje van mij.

Ik ben Marleen, 28 jaar, getrouwd en heb twee zoontjes (de oudste is 3 en de jongste 1 jaar).
Kaarten maken doe ik al van jongs af aan met heel veel plezier. Toen ik ongeveer een jaar geleden een Big Shot kocht ontdekte ik alle mooie materialen van Marianne Design.
Sindsdien ben ik helemaal gek op de materialen van Marianne Design en in het bijzonder de stempeltjes van Don & Daisy! Want wat is het heerlijk om die in te kleuren.

Natuurlijk heb ik ook een eigen blog: http://handmadebymarleen.blogspot.nl/
Ter ere van mijn eerste berichtje hier vandaag ga ik 2x CANDY op mijn eigen blog verloten!!

En... dan nu het belangrijkste:


Gebruikte materialen Marianne Design: 
Christmas Bells: JU0931 
Clearstamps: DDS3345 - COL1325
Collectables: COL1325
Design Folder Extra: DF3408
Eline's Winterhuis Twilltape: EL8525
Paper Blocs: PK9115
Paper Flowers: RB2226 - RB2229

Groetjes,
Marleen

15 opmerkingen:

  1. wat een mooi label heb je gemaakt
    leuk zijn ze toch die nieuwe stempels
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wat heb je een prachtig label gemaakt Marleen. Leuk dat we op dit blog van je geweldige creaties mogen genieten. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om jouw kaartje oftewel label hier te zien Marleen! Je hebt het werkelijk prachtig gemaakt. Ik hoop nog heel veel moois van je te zien.
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave tag heb je gemaakt. Goed gelukt. groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een prachtige tag. Groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige Tag Marleen, een leuk geheel, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohh wat leuk Marleen,ben er helemaal weg van.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heel erg leuk marleen
    tot de volgende keer!
    groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nogmaals welkom in ons team Marleen!! Je tag is echt heel erg mooi, super binnenkomer;)
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuke label heb je gemaakt, mooi dessin papier en leuk hoe je het lint hebt verwerkt.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super mooie tag heb je gemaakt met de nieuwste stempel van don en daisy.
    Erg leuk. Groetjes,Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke label heb je gemaakt. Mooie combinatie van stempel, papier en details.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Supermooie label!
    Veel plezier hier, Marleen!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooi label heb je gemaakt Marleen. Echt helemaal super !!!
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige kersttag heb je gemaakt Marleen.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.