zaterdag 24 november 2012

Challenge #4

Vandaag gaan we van start met challenge #4

Deze challenge blijft niet bovenaan staan, maar in de zijbalk vind je een link

Deze keer heeft teamlid Boukje de challenge bedacht en die is:

maak een cadeau of cadeaulabel in sint of kerstsfeer, 
het mag ook een geldenvelop voor de jarige zijn

Onze gast-designer is Ineke en ze heeft een prachtige sint label gemaakt.


Het design team heeft ook hele mooie voorbeelden gemaakt:







Wilga:






Je kunt meedoen tot vrijdagavond 15 december 18.00 uur.

.....en dit is de prijs die deze keer te winnen is


De winnaar wordt gekozen met de random generator
Een gast-designer wordt door het design team gekozen

Er zijn een paar regels aan de challenge verbonden:
*Als je mee wilt doen moet je creatie nieuw zijn.
* je creatie mag gecombineerd worden met andere challenges
* gebruik een don en daisy stempel of knipvel, andere materialen zijn vrij.
* je moet direct naar je creatie linken via Mr. Linky
* op je eigen blog bij je creatie terug linken naar onze challenge.

We hopen dat jullie allemaal meedoen!
Heel veel succes!!








8 opmerkingen:

  1. Wat leuk om te zien wat iedereen ervan gemaakt heeft, mooie voorbeelden!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie voorbeelden en wat een leuk thema ga zeker weer proberen om mee te doen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gorgeous tags and thank you for a fun challenge!!
    Hugs Hazel xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige voorbeelden en een leuke challenge!
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goedemorgen, ik weet niet of het aan mij ligt maar ik kan de link niet vinden om mijn tag te plaatsen.
    http://www.colindasblog.blogspot.nl/2012/11/sweet-holiday-wishes.html

    Een gezellige dag vandaag, Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wil ik net mijn tag plaatsen zie ik dat ik zes minuten te laat ben.Jammer zeg ,ik was op de bank in slaap gevallen.
    Volgende keer beter.
    Gt Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.