woensdag 7 maart 2012

Irma

Hallo Don en Daisy fans, 

Dit keer heb ik een mapje gemaakt waar je thee in kan doen , een leuk glas erbij en voilla weer een leuk kadootje. 
Ik heb gebruik gemaakt van wit linnen cardstock voor de basis . 
Met lime bling cardstock en met de CR1203 heb ik de buitenkanten gemaakt. 
De stempel die ik wel heel erg leuk vond is Daisy ( Dds3308) die lekker aan het theeleuten is. 
Daisy is ingekleurd met Derwent.


Ik heb de buitenkant opgeleukt met stempels van Eline's winterhuis (EC1203) , en de bloemen en swirl komen uit een Creatable van Marianne Design ( LR0111).
Kant , lint , plakparels en gespje komen uit eigen voorraad.



De binnenkant heb ik ook bewerkt met stempels van Eline's winterhuis. Het kopje heb ik 2 lagen opgeplakt.
 
Veel liefs Irma

5 opmerkingen:

  1. Die is prachtig geworden,
    Groetjes harma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Irma wat een "schoontje" heb je weer gemaakt.
    Een waar kunstwerk!
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is deze leuk je hebt je best gedaan Irma ik vind het prachtig Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi thee mapje heb je gemaakt meid

    en de stempel past weer perfect er bij mooi versiert heel leuk kadootje weer

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is echt prachtig mooi Irma.
    Echt schitterend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.