maandag 29 juni 2015

Hi.......Fijne vakantie

Hi......ik ben met vakantie.....lekker lezen in strandstoel aan het strand.....tas met zwemspullen mee......en heb ook al een paar zeesterren gevonden. 
Ik blijf hier nog wel een paar weekjes......



knipvel: DDK3219
pretty papers bloc: PK9124 (Rustic Wood), PK9109 (Kraft)
craftables: CR1334 (Basic rectangle)
creatables: LR0116 (frames and swirls), LR0129 (flower doily), LR0130 (designer doily), LR0230 (schelpen)
project NL: PL1507 (tekst- Emoties)
clearstempel: CS0147 (Eline's dutch sentiments)
silk lace: JU0914 9White)
hemp cord, button, cirklepons

kaart gemaakt door Wybrich

zaterdag 27 juni 2015

LAATSTE WEEK VOOR DE CHALLENGE!!

Nog maar een paar daagjes voor deelname aan de challenge!

Tot en met aanstaande donderdagavond  2 juli kunnen jullie meedoen.

Het thema is"een Upright Z-Fold card"




Doen jullie nog gezellig mee?

We hebben nog een aantal inzendingen nodig om de tweede prijs er uit te laten gaan!

In de zijbalk vinden jullie een link naar de challenge.

Fijne dag!

vrijdag 26 juni 2015

Een stoer geschenk envelopje!

Voor dit geschenk envelopje heb ik een velletje dessinpapier 
gevouwen op 2 cm en 12 cm. Het flopje wordt gesloten met 2 fasteners 
die ik van 2 brads en 2 geotags heb gemaakt.
Omdat ik graag met foto's werk, 
heb ik materialen van Project NL gebruikt.
Hier volgt het materialen lijstje:
PK9124 Rustic Wood
COL1388 Photo Frames en COL1389 Card & Marks
PL1507 Emoties
DDK3218 Don & Daisy On the move!
Allemaal een mooie dag toegewenst, 
lieve groetjes hennie.


woensdag 24 juni 2015

In het zonnetje.

Goedemorgen,
 
schijnt bij jullie ook het zonnetje en zal de zomer er toch nog aankomen?
Daisy hoopt van wel!!
 
 
Ik heb een doosje gemaakt waar je lekkere chocolaatjes in kunt doen.

 
Ik heb de volgende Marianne Design producten gebruikt:
 
-Stempel DDS3320 Daisy in het zonnetje
-Pretty Paper Bloc PB7028 In the Meadow en PB7029 Eline's huis.
- Papieren roosjes
 
Een zonnige dag,
 
Colinda
 
 


maandag 22 juni 2015

Het is bijna feest. Hier wordt iemand bijna 18!
Dus deze 2 hebben alvast voorpret.
Don&Daisy cardtopper DDK3218
Clear Stamp PL1505 (Project NL - Actief (T)huis), 1513 (Project NL - Notities)
Creatables LR0329  (Flags)
Indian Summer paper bloc PK9076
Party nummer CA3110
Allemaal een fijne maandag!

maandag 15 juni 2015

Klik...

Vandaag ligt Daisy lekker te genieten op het strand... en haar vriendje
Don heeft daar een mooie foto van gemaakt!


Gebruikte materialen Marianne Design: 
Clearstamps: PL1505 (tekst - thuis)
Collectables: COL1389 (pocket card & marks)
Craftables: CR1321 (punch die -stars) - CR1324 (punch die - nuts & bolt) - 
CR1322 (punch die - hearts)
Creatables: LR0187 (Winter wensen - label gebruikt)
Knipvel: DDK3219 (Don & Daisy relax)
Pretty Papers bloc: PB7047 (Eline's Peach & Mint)
Project kaartjes: PL2504 (projectkaartjes - individu - label uit gestanst)


Lieve groetjes, Marleen

zaterdag 13 juni 2015

CHALLENGE #24

Deze challenge blijft niet bovenaan staan, in de zijbalk vind je een link naar de challenge

Vandaag gaat challenge#24 van start.

Dit zal de laatste challenge voor de zomerstop zijn.

Boukje heeft deze keer de opdracht bedacht en die is............


Maak een "Upright Z-fold card"


Ina is onze gast-designer deze challenge en heeft samen
met het team prachtige voorbeelden gemaakt.

Gast-designer Ina

dt team:

 Boukje


Colinda


Irma


Neline

Wilga


Je kunt meedoen tot donderdagavond 2 juli 24.00 uur

Er zijn weer twee prijzen die gewonnen kunnen worden,

de eerste prijs is beschikbaar gesteld door Marianne Design





de tweede prijs is beschikbaar gesteld door The Ribbon Girl

(bij deelname van 25 deelnemers)


Deze kan besteed worden in de webwinkel 
(exclusief verzendkosten)

De winnaar wordt gekozen met de random generator

Een gast-designer wordt door het design team gekozen


Er zijn een paar regels aan de challenge verbonden:
*Als je mee wilt doen moet je creatie nieuw zijn.
* je creatie mag gecombineerd worden met andere challenges
* gebruik een don en daisy stempel of knipvel, andere materialen zijn vrij.
* je moet direct naar je creatie linken via Mr. Linky
* op je eigen blog bij je creatie terug linken naar onze challenge.
graag opletten of de afbeelding echt een Don en Daisy is en geen Snoesje!

* Je mag zo vaak meedoen als je wilt

We zouden het leuk vinden als jullie weer allemaal mee doen!

Heel veel succes!!


door veranderingen bij INLINKZ, zijn er helaas geen afbeeldingen van de inzendingen te zien